Publicitatea nativă, cum poate fi combinată cu marketingul prin conținut

Publicitatea nativă, cum poate fi combinată cu marketingul prin conținut

Multe companii au făcut ca marketingul prin conținut să facă parte integrantă din strategiile lor de marketing. În tot acest mix de marketing prin conținut, publicitatea nativă joacă un rol separat.

Aproape fiecare marcă rulează un blog corporativ, publică actualizări ale companiei pe rețelele de socializare, produce pagini de destinație atractive etc. Și, în timp ce citiți acest articol, presupunem că nu faceți excepție din peisaj.

Îți petreci timp cercetând publicul țintă, creând conținut de calitate și publicându-l în mod constant, dar publicul tău nu crește. Am fost cu toții acolo.

Problema este că noul conținut este publicat mai repede decât publicul este gata să îl perceapă. Atragerea traficului organic este o strategie bună, dar uneori conținutul tău are nevoie doar de un „impuls” spre ridicare.

În acest articol, vă vom spune cum puteți utiliza publicitatea nativă pentru a duce marketingul prin conținut la nivelul următor și, în sfârșit, pentru a vă atinge obiectivele pe care le aveți pentru afacere.

Publicitatea nativă definită

Acum, să vorbim despre publicitatea nativă. Deși este din ce în ce mai populară în ultimii ani, este încă un concept ambiguu pentru mulți marketeri (chiar dacă au încercat să facă ceva din asta de ceva timp).

Reticența față de acest concept vine din elementul său de noutate. Tot ce este nou sperie. Mulți marketeri preferă să meargă pe drumuri bătute, care vor genera rezultate acceptabile.

Ce este publicitatea nativă?

Este o abordare publicitară plătită care implică utilizarea de reclame care se încadrează perfect în conținutul editorial al website-ului pe care sunt afișate. Datorită formei lor neintruzive, anunțurile native funcționează mai bine decât anunțurile grafice tradiționale și îi ajută pe agenții de publicitate să evite intruziunea bannerului.

Când discutăm despre publicitatea nativă, ne referim adesea la widget-urile de recomandare a conținutului care pot fi găsite mai jos sau lângă articolele din editor.

Totuși, nu puteți reduce anunțuri sociale in-feed sau înregistrări promovate pe website-urile de comerț electronic – acestea sunt și forme de reclame native.

După cum s-a spus, reclamele native sunt neintruzive. Înseamnă că nu irită utilizatorii așa cum o fac anunțurile banner, oferind agenților de publicitate mai multe oportunități de a atrage atenția potențialilor clienți și de a achiziționa oportunități.

Iată doar câteva fapte care dovedesc eficiența publicității native:

  • anunțurile native primesc cu 53% mai multe vizualizări decât anunțurile grafice tradiționale (Sharethrough);
  • până la sfârșitul anului 2020, agenții de publicitate vor dedica aproape două treimi din bugetele de afișare anunțurilor native (eMarketer);
  • 70% dintre respondenți au afirmat că ar descoperi mai degrabă produse sau servicii prin conținut decât reclame tradiționale (Content Marketing Institute);
  • Anunțurile native au înregistrat o creștere mai mare cu 18% a intenției de cumpărare, comparativ cu anunțurile banner (Sharethrough).

Publicitatea nativă este întotdeauna atât de eficientă?

Nu, nu este. Deseori este nevoie de timp pentru ca publicitatea nativă să funcționeze. În primul rând, va trebui să vă definiți clar obiectivele și să înțelegeți cum contribuie la strategia dvs. de marketing.

Corect, campaniile de publicitate nativă pot fi considerate o metodă de „ultim click” care vizează impulsionarea vânzărilor. Este, de asemenea, o parte din planul dvs. de joc care vă ajută să vă conduceți potențialii vizitatori în pâlnia de vânzări pentru a converti ulterior.

Să învățăm cum puteți utiliza publicitatea nativă pentru a oferi rezultate de marketing mai bune.

Marketing prin conținut și publicitatea nativă

Am explicat deja publicitatea nativă și acum vom analiza definiția marketingului prin conținut. Iată cum îl definește Content Marketing Institute:

Marketingul prin conținut este o abordare de marketing strategică axată pe crearea și distribuirea conținutului valoros, relevant și consistent pentru a atrage și a păstra o audiență clar definită – și, în final, pentru a conduce spre acțiunea profitabilă a clienților.

Și aceasta este o definiție oferită de HubSpot:

Marketingul prin conținut este un program de marketing care se concentrează pe crearea, publicarea și distribuirea de conținut pentru publicul țintă – de obicei online – scopul al cărui obiectiv este atragerea de noi clienți.

Marketingul prin conținut nu este în niciun caz o abordare simplă care include doar publicarea postărilor de pe blog (așa cum ar putea crede unii). Vedeți că ambele explicații evidențiază faptul că marketingul prin conținut implică două etape principale, și anume crearea și distribuirea conținutului.

Știați că doar 9% dintre marketerii de conținut sunt pe deplin mulțumiți de performanța strategiei lor de marketing prin conținut Considerăm că este legat de faptul că petrecem prea mult timp și eforturi pentru a produce conținut și aproape că nu petrecem nici jumătate din timp pentru a-l distribui.

Distribuirea conținutului

Joe Pulizzi, fondatorul Institutului de Marketing prin Conținut spune că își petrece 20% din timp pentru crearea de conținut și 80% pentru promovarea conținutului. Și nu puteți spune că proiectul său nu are succes, nu-i așa?

Publicitatea nativă vă va ajuta să îmbunătățiți eficiența promovării conținutului. Vă va permite să economisiți timp care poate fi cheltuit pentru îmbunătățirea calității conținutului.

Dacă nu erați convins de importanța unei strategii puternice de distribuție de conținut înainte, ar trebui să deveniți acum.

Introduceți interogarea „tehnici de distribuție a conținutului” în caseta de căutare Google. Veți găsi tone de articole, concentrându-se cel mai mult pe abordări gratuite.

Strategia dvs. de distribuție a conținutului poate (și ar trebui) să includă diferite metode de distribuție „gratuite”. Dar dacă doriți să vedeți rezultate tangibile, nu vă puteți limita la ele.

Printre metodele de distribuție a conținutului plătit, publicitatea nativă este una dintre cele mai eficiente. Te ajută să ieși în evidență într-un mediu din ce în ce mai competitiv.

Conținut relevant pentru publicul vizat

Ceea ce este cel mai important, vă permite să vă adresați persoanelor care au mai multe șanse să interacționeze cu subiectele pe care le acoperiți. Nu este necesar să stați și să așteptați până când cineva relevant va veni doar pe website-ul dvs.

Cu publicitatea nativă, puteți fi sigur că, conținutul dvs. va primi „tracțiune”. Este construit pentru conținut. Ideea de reclame native nu este doar să îți păcălești potențialii clienți spunând că le vei oferi câteva informații valoroase și apoi vei pune o pagină de vânzări în fața lor.

Acesta poate fi cazul cu reclamele tradiționale de tip banner, dar nu și cu reclamele native. Ideea este de a oferi conținut și de a-l livra.

Publicitatea nativă ar trebui să devină o extensie a activităților de marketing prin conținut. Este o modalitate bună de a-ți dezvolta atenția în timp ce împerechezi bine tehnicile de distribuție organică.

În următoarele secțiuni, veți învăța cum să combinați publicitatea nativă și marketingul prin conținut.

Pâlnia de vânzări pentru publicitatea nativă și pentru conținut

S-ar putea să faceți tot posibilul să creați campanii de publicitate nativă de succes, să dezvoltați titluri promițătoare și să testați mai multe opțiuni de direcționare pentru a ajunge la oamenii potriviți.

Uneori funcționează, alteori nu. Dacă o campanie bine elaborată nu funcționează, cel mai probabil este că mesajul dvs. nu se corelează cu opțiunile de direcționare selectate. Nu ajunge la persoanele potrivite. Aici intră pâlnia de marketing prin conținut.

Pâlnia de marketing a conținutului este aliniată la etapele călătoriei cumpărătorului.

Partea superioară a pâlniei (TOFU) corespunde etapei de conștientizare, în care oamenii recunosc că au o problemă. În această etapă, nu vă așteptați ca perspectivele dvs. să devină clienți. Nu înseamnă că nu ar trebui să creați conținut de pâlnie de top. Fără aceasta, nu va trebui să căutați alte modalități de a aduce clienții în pâlnia dvs. de marketing.

Mijlocul pâlniei (MOFU) este legat de stadiul de examinare, în care perspectivele dvs. analizează modalitățile de abordare a problemei lor. Conținutul din mijlocul pâlniei ar trebui să indice spre o soluție specifică, în timp ce hrănește publicul țintă.

Partea inferioară a pâlniei (BOFU) completează etapa decizională, în care clienții evaluează soluții specifice și fac o achiziție. Conținutul din capătul pâlniei vorbește despre produsul sau serviciul dvs. și vă convinge potențialii clienți să cumpărați de la compania dvs.

La fel cum o strategie de marketing prin conținut de succes se referă la dezvoltarea de conținut relevant pentru diferite etape ale călătoriei cumpărătorului, o mare campanie publicitară nativă este aceea de a pune acest conținut în fața oamenilor potriviți la momentul potrivit.

Fiecare tip de conținut poate fi atrăgător pentru diferite persoane. Este important pentru dvs. ca agent de publicitate să știți cui îl veți adresa.

Cum puteți realiza asta? Să aflăm acum.

Conținut pentru pâlnia de top

Publicitatea nativă este utilizată pe scară largă pentru a aduce vizitatori noi care nu au mai interacționat niciodată cu marca dvs. În această etapă, agenții de publicitate distribuie conținut de top-pâlnie care educă, distrează sau răspunde la întrebările obișnuite ale publicului.

Tipuri de conținut care funcționează bine pentru campaniile de conștientizare:

  • rapoarte: oamenilor le plac statisticile. Cercetările originale vor contribui la credibilitatea mărcii tale;
  • infografice: conținutul vizual are un potențial mare de a deveni viral;
  • fișe informative: cititorii adoră resursele simple, dar acționabile;
  • știri: dacă există o poveste de trend legată de nișa dvs., nu ratați această oportunitate;
  • clipuri video: aceasta este una dintre cele mai bune metode de a atrage în partea de sus a pâlniei și de a crește rata de audiență.

Când promovați conținutul de pâlnie, veți viza un public mai larg decât cel cu conținutul din nivelul mediu sau din partea inferioară a pâlniei. Dar fiți atenți. Nu doriți să pierdeți bugetul obținând click-uri de la grupuri de oameni complet irelevanți, nu?

Pentru a exclude audiențele complet irelevante, mergeți cu opțiunile de direcționare de bază. Configurați locațiile de audiență, tipurile de dispozitive sau sistemele de operare. Creați campanii separate pentru diferite variabile și identificați pe ce date demografice ar trebui să vă concentrați în viitor.

Anunțul în sine tot conținut este

Anunțul în sine trebuie să fie suficient de captivant, ridicând în același timp așteptările corecte. Vizitatorii vor vedea că pagina dvs. de destinație nu corespunde promisiunii conținute în titlul anunțului. Nu vor pierde nimic, cu excepția a câteva secunde, cât le-a luat să facă click pe anunț și să părăsească pagina. Pentru asta veți plăti bani pentru fiecare click.

Conținutul dvs. de top-funnel ar trebui să oblige cititorii să treacă la următoarea etapă a călătoriei cumpărătorului. Asigurați-vă că pagina de destinație conține elemente care încurajează vizitatorii să rămână mai mult timp pe website-ul dvs.

De asemenea, ar trebui să subliniem faptul că, această campanie nu vă poate garanta vânzări. În acest scop, avem conținut de pâlnie de mijloc. Aceasta va avea un impact semnificativ pe calea de achiziție a clientului.

Conținut pentru pâlnia de mijloc

Conținutul medial al pâlniei include conținut interactiv, webinarii, ghiduri complete sau șabloane.

Aceste campanii sunt de obicei orientate către achiziționarea de clienți prin captarea adreselor de e-mail.

Pentru a ajunge la publicul care va interacționa cel mai probabil cu conținutul tău intermediar, vă recomandăm să vizați audiențe bazate pe interesele lor sau să creați audiențe similare.

Diferite platforme de anunțuri native oferă opțiuni de direcționare diferite. Configurarea campaniei dvs. va depinde de particularitățile platformei specifice.

Când utilizați datele care provin din inventarul partenerilor, o sumă suplimentară va fi adăugată la CPC. Sunt costuri care trebuie prevăzute. Nu vă doriți să rămâneți fără buget atunci când derulați o campanie.

Dacă aveți deja informații despre campania cu pâlnii superioare, reîncărcați click-urile anterioare ale campaniei cu conținut intermediar pentru a colecta mai multe oportunități calificate.

Conținut pentru pâlnia de jos

Deși este într-adevăr eficientă în primele etape ale călătoriei cumpărătorului, publicitatea nativă este mult mai mult decât o metodă de distribuție a conținutului top-pâlnie.

Cu o strategie adecvată de direcționare și conținut de calitate, publicitatea nativă poate fi un motor de achiziție.

Anunțurile native care promovează conținut BOFU pot duce la paginile de destinație care oferă cărți electronice, demo-uri sau cupoane. Pentru o mai bună performanță, pagina dvs. de destinație de vânzări ar trebui să conțină dovada socială, o secțiune de întrebări frecvente, un CPA puternic etc.

Pentru a atinge obiectivele campaniei, veți dori să puneți anunțurile în fața persoanelor care au cea mai mare probabilitate să convertească.

Retargetați persoanele care au întreprins deja acțiuni pe website sau au vizitat pagini specifice. Dacă ați derulat deja campanii de anunțuri native, retargetați persoane care au interacționat anterior cu elementele campaniei dvs.

Nu uitați să împărțiți campaniile care vizează oamenii la diferitele etape ale călătoriei cumpărătorului. Acest lucru va permite platformei de anunțuri native să optimizeze livrarea către persoane care sunt mai susceptibile să se afle într-o etapă specifică.

Rezumat

Publicitatea nativă oferă o oportunitate excelentă de a construi conștientizarea mărcii, de a capta noi perspective și de a muta oportunitățile existente prin pâlnia de marketing prin conținut.

În combinație cu o strategie puternică de marketing de conținut, vă maximizează performanța conținutului. După ce începeți primele campanii, continuați să le optimizați testând noi audiențe, conținut viral și reclame.

Dacă nu știți de unde să începeți o strategie de promovare web, o ofertă personalizată de servicii SEO vă poate fi de ajutor. Datele noastre de contact sunt la dispoziția dvs.

PENTRU ORICE DETALII LEGATE DE OPTIMIZARE SEO, VĂ RUGĂM SĂ NE CONTACTAȚI LA NUMĂRUL DE TELEFON 0754 308 781, SAU PRIN EMAIL LA ADRESA OFFICE[AT]BURSIER.RO

Lasă un comentariu