Influencer, strategiile pe care le puteți folosi pentru a vă face remarcat

Influencer, strategiile pe care le puteți folosi pentru a vă face remarcat. Creșterea unor website-uri a schimbat rolul influencerilor în marketing digital.

Profitați de avantajele oferite de colaborarea cu un influencer

Aceștia au fost menționați ca fiind printre cele mai rapide tehnici pentru achiziții online. Astfel, marketerii ar trebui să ia în considerare să profite de un influencer independent.

Companiile trebuie să fie atente când vine vorba de alegerea unui influencer cu care să lucreze. Acesta trebuie să aibă nu numai o afinitate pentru brand și un public țintă relevant. Dar și o capacitate a de a furniza conținut distinct, creativ, oferind rezultate măsurabile.

În acest articol de pe blog o să parcurgem câteva considerații pentru marketeri. Aceștia se pot gândi cum să selecteze un influencer cu care să lucreze.

Priviți dincolo de numărul de urmăritori, personalizând mesajele

Un influencer de nivel mediu poate avea rate mai mari de implicare decât cei cu milioane de urmăritori. Adunarea de date demografice și crearea unui profil de urmăritor al unui influencer. Acestea vor ajuta mărcile să stabilească dacă profilul țintă se încadrează în sfera de influență.

Personalizați-vă mesajele campaniei de marketing digital 2020 pentru urmăritorii unui influencer. Asigurați-vă că respectivul conținut ajunge dincolo de postarea inițială care este bine primită.

Înțelegeți influencer-ul și modul în care acesta se implică în procesul creativ. Amintiți-vă că influencerii își cunosc foarte bine publicul și ceea ce vor să vadă. De aceea, este important să lucrați cu ei atunci când construiți o campanie.

Tendințele de marketing ale unui influencer

1. Colaborare pe o perioadă mai lungă în loc de oferte unice

Luati-vă timp pentru a construi o relatie puternică pentru a produce un dialog mai cuprinzător de ambele părți. Acest lucru permite brand-urilor și influencerilor să comunice despre audiențe, tendințe și idei noi.

Colaborarea cu mai mulți influenceri pentru mai multe postări poate crea interes și iniția conversații. Brand-urile de îmbrăcăminte profită de platformele de social media. Se bazează pe imagini SEO pentru a valorifica totul.

De la festivaluri de muzică, la schimbări vestimentare pentru diverse anotimpuri.

2. Implementarea preluărilor de povești

Crearea de conținut și de povești în lumea platformelor de socializare necesită expertiză și creativitate. Ce înseamnă aceste preluări de povești?

Cineva preia contul unei alte persoane sau contul de socializare al unei mărci. Preluarea are loc pentru o perioadă scurtă de timp. Această modalitate a devenit o parte esențială a strategiei de social media.

Preluările de povești sunt o modalitate excelentă pentru brand-uri de a adăuga conținut divers. În acest mod pot interacționa mai bine cu utilizatorii.

Un influencer aduce vizibilitate pentru mărci, prin promovarea preluărilor de pe canalele lor personale. Mărcile fac același lucru pentru influencer, astfel că aceste tipuri de parteneriate sunt câștigătoare.

Combinația de postări sponsorizate și povești poate duce la o strategie convingătoare în social media.

Cum să profitați de poveștile de pe Instagram

Poveștile de pe Instagram sunt o modalitate excelentă de a promova produse. În același timp, vă mențineți brand-ul în vârful competiției.

Rețineți caracteristicile unice ale poveștii, cum ar fi sondajele. Acestea vor deveni din ce în ce mai importante pentru implicarea utilizatorilor.

1. Folosiți legături și tag-uri în poveștile Instagram

Utilizarea poveștilor de pe Instagram pentru afaceri permite etichetarea și conectarea directă. Această caracteristică permite brand-urilor să valorifice atenția și spectatorii poveștilor.

Posibilitatea de „a face rabat” permite mărcilor să conecteze pagini de conținut sau produse. Utilizatorii pur și simplu sunt redirecționați către noua adresă URL. Această caracteristică permite posibilități interminabile de link building.

2. Sondaje realizate de un influencer în cadrul poveștilor

Sondajele interactive ale utilizatorilor reprezintă o modalitate distractivă de a interacționa cu publicul. În acest mod puteți primi feedback cu privire la orice subiect.

Obțineți opinia publicului rapid și aplicați rezultatele. Astfel, puteți dezvolta în continuare diversele strategii de marketing online pentru brand și social media.

Implicați-vă în conținutul urmăritorilor și folosiți-l pentru povești.

3. Adoptați varianta interacțiunilor directe

Evenimentele emoționante și experiențele de odinioară sunt perfecte pentru funcția live Instagram. Aceasta permite marketerilor să împărtășească diversele călătorii cu publicul țintă.

Mergeți în culise și oferiți informații suplimentare utilizatorilor interesați. Permiteți vizionarea și pentru utilizatorii care nu au putut ajunge la eveniment în timp util. Instagram salvează poveștile live, astfel încât pot fi accesate când doriți după postarea inițială.

Profitarea de poveștile de pe Instagram va deveni și mai importantă, în viitor. Folosiți povești pentru a împărtăși mai multe cu utilizatorii și pentru a crea experiențe semnificative. În acest mod, puteți crește fidelitatea brand-ului.

Poveștile permit posibilități nelimitate și creative, având un loc în strategia de social media.

Influencer marketing este un instrument puternic atunci când e bine utilizat. Cu toate acestea, trebuie să vă amintiți câteva lucruri cheie, dacă doriți să angajați un influencer.

Asigurați-vă că un influencer respectă regulile de promovare a mărcii

Există norme care protejează atât un influencer cât și brand-ul împotriva problemelor legale. Autoritatea pentru standarde de publicitate a emis noi reguli pentru colaborarea cu influencerii.

Implică dezvăluirea clară că sunt compensați pentru promovarea mărcii dvs. Conținutul sponsorizat trebuie să arate clar că o postare este o reclamă. Este la fel de simplu ca introducerea unui „anunț” sau „sponsorizat” în titlul postării.

A nu face acest lucru încalcă standardele publicitare.

Puneți în aplicare măsuri adecvate pentru urmărirea performanței și a rentabilității

Stabiliți obiectivele și criteriile de măsurare înainte de începerea campaniei și informați-l pe influencer. Cum se va măsura succesul? Clarificarea instrumentelor de la început va face măsurarea succesului mai ușoară la finalizarea campaniei.

La sfârșitul unei campanii, compilați numărul de afișări și interacțiuni pentru fiecare postare primită. Verificați ratele de click pe link-uri, utilizarea hashtag-ului și a mențiunilor.

Este important să ne amintim însă că numerele nu spun întotdeauna întreaga poveste. Analizați feedback-ul consumatorilor prin comentarii și acțiuni. Ce spuneau oamenii despre brand? A fost pozitiv sau negativ?

Apoi, împărtășiți datele cu influencerul pentru a-l informa despre publicul lor. Nu uitați să lăsați ușa deschisă pentru viitoarele colaborări.

Greșeli pe care oamenii le fac pe Twitter și LinkedIn

Social media nu este o „jucărie” nouă de marketing. O mulțime de comercianți se ridică atunci când o folosesc. Sigur, acești oameni știu să pună laolaltă un tweet sau să planifice o actualizare a stării.

Cu toate acestea, sunt copleșiți atunci când încearcă să navigheze prin „regulile” nescrise ale acestor platforme. Pentru a avea succes pot apela la diverse servicii SEO sau la un influencer.

O agenție SEO vă poate oferi datele de care aveți nevoie.

Cu doar puține cunoștințe, aceste erori comune pot fi evitate. Acești marketeri pot fi pe calea cea bună în a construi relații cu clienții lor pe rețelele de socializare.

Sunteți unul dintre acești marketeri? Doriți doar puțină actualizare a ceea ce nu trebuie făcut pe două dintre cele mai mari platforme sociale? Continuați să citiți acest articol de pe blog.

Vom parcurge trei dintre cele mai frecvente greșeli pe care le găsim pe aceste platforme. De asemenea, vă vom oferi sfaturi pentru evitarea acestora.

1. „Bombardarea” grupurilor de LinkedIn cu conținut irelevant

Suntem siguri că poate vi s-a întâmplat la un eveniment de rețea. Aveți un moment minunat, discutând cu mai mulți oameni despre lucruri interesante.

Dintr-o dată, cineva tot apare în conversații pentru a împărtăși fapte aleatorii. Acestea ar putea avea ceva de-a face cu evenimentul, dar nu chiar cu conversația pe care o aveți.

Simțiți că această persoană nu ascultă nimic din ceea ce spuneți. Cu siguranță nu este persoana pe care sperați să o întâlniți la un eveniment ca acesta.

Asta se întâmplă des în grupurile de LinkedIn. Acestea sunt forumuri de discuții în care oamenii cu gândire similară discută probleme comune. Utilizate corect, oferă o oportunitate uriașă pentru marketing.

Marketerii vor umple adesea grupurile cu informații irelevante și spammy.

În schimb, alăturați-vă conversațiilor existente. Alăturați-vă conversațiilor existente, nu începeți doar altele noi. Este mai bine să vă adaugați într-un grup. Evitați să fiți acea persoană care prezintă informații pe care nimeni nu vrea să le audă.

Nu orice răspuns pe care îl lăsați într-o discuție trebuie să fie un link către website-ul dvs.

Nu abuzați de oportunitatea de vânzări care vi se oferă pe această platformă. Dacă nu adăugați informații utile în conversație veți părea ca fiind spammy. Este posibil să fiți chiar scos din grup.

2. Trimiterea de invitații generice pe LinkedIn

În viața reală nu vă puteți imagina pe cineva doar prezentându-se, apoi să tacă imediat. De obicei, după ce schimbați date de contact, trebuie să vorbiți despre ceea ce aveți de vorbit.

Poate cealaltă persoană dorește să vorbească despre oferte servicii SEO. Poate că sunt plictisiți de cealaltă parte a camerei iar dvs. arătați de parcă vă distrați.

De ce adesea marketerii lasă afară acel „de ce” când invită pe alții să se conecteze pe LinkedIn? Suntem siguri că vi s-a întâmplat. „Aș dori să vă adaug în rețeaua mea profesională” nu spune nimic despre cine e persoana respectivă.

Nici de ce au vrut să se conecteze la dvs. Evitați trimiterea mesajului către cineva care nu vă cunoaște. Este la fel de penibil ca atunci când vă prezentați la un eveniment de rețea și nu spuneți niciun cuvânt.

În schimb, apelați la personalizarea mesajelor pentru contacte noi.

Spuneți-le oamenilor de ce vreți să fiți în conectat cu ei. Căutați talentele unui influencer care să se alăture echipei dvs.?

Vreți să explorați posibile parteneriate de co-marketing cu aceștia? Ați fost impresionat de ultimul lor articol de pe blog? Spuneți-le de ce doriți să vă conectați cu ei.

3: Nu faceți greșelile unui influencer începător pe Twitter

Unul din lucrurile enervante care se pot întâmpla la o petrecere este să vorbiți cu cel care întrerupe. Acesta vine până la dvs., începeți să vorbiți și dintr-o dată sunteți complet tăcut pentru că acesta vorbește peste dvs.

De fapt, ei ar putea să strige fără niciun motiv peste ceea ce aveți de spus. Nu știm ce ați face în acest caz, dar dacă am fi într-o asemenea situație i-am ignora pur și simplu.

Vedem că se întâmplă acest lucru tot timpul pe Twitter. Marketerii își vor expune mesajele acolo fără niciun fel de considerare reală pentru urmăritorii lor. Spun ce cred că este important și nu ascultă sau nu se angajează cu ceilalți.

În schimb, implicați-vă în conversațiile potrivite.

Este ușor să fiți copleșit de toate conversațiile care au loc pe Twitter. Dar, în calitate de marketer, nu ar trebui să fiți implicat în fiecare conversație, ci doar în cele corecte.

Utilizați instrumentele de monitorizare socială adecvate, cum ar fi inbox-ul social al HubSpot. Ajută în descoperirea și participarea în conversațiile potrivite.

Atunci când participați la o conversație, asigurați-vă că ascultați. Renunțați la „a striga”, sperând că o să fiți observat. Puteți avea conversații potrivite cu oamenii potriviți, la momentul potrivit.

Un posibil client începe să vă compare cu un concurent. Un client se plânge sau un fan împărtășește una dintre cele mai recente articole de pe blog. În aceste situații, aveți instrumentele și cunoștințele pentru a vă implica.

Cum utilizează un influencer anunțurile Gmail pentru afacerea lui

Știți să difuzați cu succes reclame pe Facebook, Instagram, Twitter și LinkedIn. În finalul acestui articol vom analiza o platformă puțin mai simplă.

Cu 1 miliard de utilizatori lunari activi în întreaga lume, Gmail oferă o oportunitate extraordinară. O oportunitate de informare a clienților și de orientare către clienți.

Totuși, deseori nu este foarte prezent pe lista de priorități a unei afaceri. Vă vom arăta de ce acest lucru ar trebui să se schimbe. Unde poate oferi Gmail valoare anunțurilor dvs.? Cum vă poate ajuta să conduceți afaceri în moduri în care alte tipuri de publicitate socială nu pot?

O strategie de e-mail marketing este una dintre cele mai eficiente forme de publicitate. Dar ce faceți atunci când tocmai începeți și nu aveți la îndemână o mulțime de adrese de e-mail?

Ce se întâmplă dacă lansați un produs nou care vizează un public cu totul nou? Ei bine, aici intră „în joc” anunțurile sponsorizate de la Gmail.

Anunțurile Gmail apar ca e-mail-uri obișnuite, în afară de eticheta publicitară tradițională. Deschid un anunț de e-mail complet, imediat ce un utilizator face click pe el. Conținutul prin e-mail este, de obicei simplu.

Include doar o copie scurtă, o imagine și un apel la acțiune.

Care este rata de succes?

Cercetările au arătat că, în medie, oamenii petrec în jur de 2,5 ore pe zi verificându-și e-mail-urile private. Acest lucru înseamnă că afișările anunțurilor vor fi întotdeauna ridicate.

Dar unde puteți face cu adevărat diferența? Cum puteți atrage eficient oamenii să dea click. Cu cât rata de click este mai mare, cu atât valoarea este mai bună. Acesta este motivul pentru care vizarea publicului potrivit este absolut crucială.

Cu 20%, valoarea CTR medie pentru anunțurile Gmail este ridicată. Cu cât CTR-ul este mai mare, cu atât costul pe click este mai mic. Din păcate, opusul e adevărat, ceea ce duce la o scădere a prețurilor când acestea au o implicare redusă.

Soluția este simplă: creșteți aceste rate de deschidere cât puteți de mult. Nu știți cum să faceți acest lucru, fiind un influencer începător?

3 sfaturi rapide care vă vor ajuta să vă lansați ca influencer

  1. utilizați date organice de e-mail. Doar pentru că este plătit, nu înseamnă că acel conținut de e-mail trebuie să fie diferit. Dacă o linie de subiect a funcționat înainte, probabil că va funcționa din nou;
  2. cuvinte cheie vizate. Vizați cuvinte cheie legate de marca sau produsele dvs.? Anunțurile vor fi difuzate unui public care e mult mai relevant pentru dvs. Este foarte probabil să crească rata de deschidere;
  3. jucați-vă cu emoji-uri. Faceți-vă e-mail-urile să iasă în evidență, adăugând un emoji distractiv și relevant, la subiect. Acest lucru face ca e-mail-ul să pară mai informal și mai prietenos, putând stimula semnificativ CTR.

Cum funcționează aplicarea strategiei din Gmail?

Pentru a configura o campanie de anunțuri Gmail, mai întâi va trebui să fiți înscris în Google Adwords. De acolo, faceți click pe campanii, apăsați butonul „+” și selectați un obiectiv.

De exemplu, vânzări, clienți, trafic de website-uri, conștientizare sau promovare web. Faceți click pe „afișează” și selectați „campanie Gmail”.

Și atunci începe distracția. Creați un e-mail atrăgător și scurt folosind videoclipuri, butoane și CTA-uri de înaltă calitate.

Faceți-l informativ, dar distractiv. Interactive, dar la obiect. Profitați la maxim de funcțiile excelente de direcționare ale Gmail.

Orientați publicul dvs. în funcție de interese și obiceiuri. Cuvinte cheie căutate, locație, website-uri vizitate, aplicații descărcate. Anunțurile sponsorizate de la Gmail oferă o modalitate de vizare prin intenție.

Direcționarea evenimentelor în beneficiul unui influencer

Poate că cineva s-a căsătorit sau tocmai a absolvit facultatea. Această opțiune de vizare vă va ajuta să ajungeți la clienții care trec printr-un eveniment din viață.

Acest moment poate să fie relevant pentru serviciul sau produsul dvs. Pe baza obiceiurilor de navigare și a datelor existente, algoritmii Google intră în acțiune. Identifică dacă un utilizator se încadrează în oricare din aceste categorii.

Intenție personalizată și audiențe de piață

Pe lângă istoricul de căutare și click-uri, această opțiune de direcționare are în vedere și istoricul Chrome. Nu sunt uitate nici datele de instalare a aplicațiilor și semnalele YouTube.

Audiența de piață urmărește comportamentul utilizatorului și căutările frecvente. Vă permite să vizați clienții în funcție de ceea ce cercetează activ sau planifică. Acesta este, în general, un câștig ușor.

Respectivul grup de clienți este deja convins că are nevoie de serviciile dvs.

Masurarea performanței

Ca în orice campanie digitală, măsurarea succesului este vitală. Adwords vă permite să urmăriți performanțele campaniei. Fie prin Gmail Forwards, Gmail Click to Website, cât și prin Gmail Saves.

Toate acestea, în funcție de ceea ce încercați să obțineți. Ultimul nostru sfat ar fi să experimentați. Ca influencer, puteți să vă „jucați” cu diferitele funcții de direcționare și de anunțuri.

Vedeți ce funcționează cel mai bine pentru public, astfel încât să ajungeți un expert.