Rețele sociale, cum afectează procedura de optimizare SEO

Rețele sociale, cum afectează procedura de optimizare SEO

Rețele sociale, cum afectează procedura de optimizare SEO. Comunicarea prin intermediul social media a evoluat foarte mult în ultimii zece ani. S-au transformat de la simpli mesageri în niște fiare puternice. Aceste rețele sociale sunt unele dintre cele mai bune și mai eficiente metode de promovare a produselor. Puteți ajunge la audiențe vaste din toată … Citește mai mult Rețele sociale, cum afectează procedura de optimizare SEO

Cuvinte cheie negative, cât de importante sunt acestea

Cuvinte cheie negative, cât de importante sunt acestea

Când discutăm despre SEO WordPress, specialiștii din domeniu cunosc cât de importantă este cercetarea de cuvinte cheie. Dar, câți din ei au auzit de cuvinte cheie negative? Și mai provocator, câți din ei folosesc aceste resurse importante pentru promovare web. Utilizarea cuvintelor cheie negative în cadrul campaniilor dvs. publicitare este crucială în optimizarea PPC. Reprezintă … Citește mai mult Cuvinte cheie negative, cât de importante sunt acestea

Influencer, strategiile pe care le puteți folosi pentru a vă face remarcat

Influencer, strategiile pe care le puteți folosi pentru a vă face remarcat

Influencer, strategiile pe care le puteți folosi pentru a vă face remarcat. Creșterea unor website-uri a schimbat rolul influencerilor în marketing digital. Profitați de avantajele oferite de colaborarea cu un influencer Aceștia au fost menționați ca fiind printre cele mai rapide tehnici pentru achiziții online. Astfel, marketerii ar trebui să ia în considerare să profite … Citește mai mult Influencer, strategiile pe care le puteți folosi pentru a vă face remarcat

Publicitatea nativă, cum poate fi combinată cu marketingul prin conținut

Publicitatea nativă, cum poate fi combinată cu marketingul prin conținut

Multe companii au făcut ca marketingul prin conținut să facă parte integrantă din strategiile lor de marketing. În tot acest mix de marketing prin conținut, publicitatea nativă joacă un rol separat. Aproape fiecare marcă rulează un blog corporativ, publică actualizări ale companiei pe rețelele de socializare, produce pagini de destinație atractive etc. Și, în timp … Citește mai mult Publicitatea nativă, cum poate fi combinată cu marketingul prin conținut

Marketing digital, tendințe și provocări pentru anul 2020

Marketing digital, tendințe și provocări pentru anul 2020

Tendințele de marketing digital se schimbă și evoluează în fiecare an. Aceasta înseamnă că este extrem de important pentru afacerea dvs. să se adapteze. Fără o strategie digitală clară, riscați ca marca dvs. să rămână în urmă și să pierdeți potențiali clienți. Să rămâneți la curent cu aceste modificări, vă poate oferi mărcii dvs. un … Citește mai mult Marketing digital, tendințe și provocări pentru anul 2020